رائول (1): وقتی حس کردم انگیزه هایم تمام شده، از رئال رفتم؛ برنابئو پراحساسات ترین ورزشگاه دنیاست

http://u.goal.com/185900/185935_heroa.jpg

رائول گونسالس، کاپیتان اسبق باشگاه رئال مادرید حالا درخانه اش، سانتیاگو برنابئو است. امشب قرار است دو تیم رئال مادرید و السد قطر ، تیمهای اسبق و فعلی رائول در جام سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار بگیرند و رائول در هر نیمه برای یک تیم بازی خواهد کرد.

او دیشب در کنار امیلیو بوتراگنیو، مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید در کنفرانسی خبری شرکت کرد که شما را به خواندن صحبت های او دعوت می کنیم. این قسمت اول این گفتگوی بلند است

*چه احساسی داری؟

حسی متفاوت و عجیب.بازی مملو از احساساتی خواهدبود.من برای بازی کردن باتیم کنونی ام آمدم؛ تیمی قطری که سطحش پائین تر از رئال است ولی انگیزه های زیادی دارم تا پیراهن رئال را هم که سالها از آن دفاع می کردم رانیزبرتن کنم. سه سال از خداحافظی ام دراینجا گذشته ولی من آن موقع نتوانستم با تمام هوادارانم،آنطور که دوست داشتم خداحافظی کنم.5شنبه روز ویژه ای برایم خواهدبود.وقتی شنیدم که بلیطهای این بازی تمام شده، به شدت احساساتی شدم؛چون می دانم که حالا همه هواداران درهمه جاها منتظرم هستند.رئال به من همه چیزداد؛ چه باشگاه رئال ، چه ورزشگاه برنابئو و چه هواداران.5شنبه روز جشن واحساسات است وباید منتظر ماند ودید که من چطورواکنش نشان خواهم داد.احساس خوشبختی می کنم که به اینجا که مثل خانه ام می دانم،بازگشته ام ودوستان زیادی را می بینم که درحال کارهستندو باهم تیمی های سابقم دیدارمی کنم.امیدوارم بازی فوق العاده ای باشد؛این را جدای از نتیجه بازی می گویم. هم تیمی هایم مملواز هیجان هستند و نهایت تلاششان را به کار می گیرند.مهم این است که همه از این بازی لذت ببرند.

*چطور به ایکر روحیه دادی؟

او یک بازیکن حرفه ای است. اواین را درطول این فصلها باپیراهن رئال و تیم ملی اسپانیا به نمایش گذاشته وبه شدت به تلاشش ادامه خواهد دادتا بتواند همچنان به تیم کمک کند. من به والدبباس بازگشتم...محل اقامت ساخته شده دراین کمپ را دیدم و واقعا احساساتی شدم.تجهیزات اقامتی نشان دهنده رشد رئال مادرید است. باوجود این تجهیزات تمرین کردن، غذاخوردن و استراحت کردن برای بازیکنان راحت تر می شود. حالابیش از پیش دراینجا فوتبال تنفس می شود

*از هواداران در بازی 5شنبه چه توقعی داری؟

درانتظاریک جشن بزرگ هستم.واقعا خوشحالم، چون خانواده ام و دوستانم درورزشگاه خواهند بود؛ فرزندانم ازمن پرسیدند که آیا کنار کریس بازی می کنم یانه؟و حالا می بینند که بله.مردم همیشه ازهمان روز اولی که پیراهن رئال را برتن کردم، به من لطف زیادی داشتندو من به این مردم بدهکارم.باید گلهای بیشتری برای رئال می زدم وعملکردم برای این تیم به مراتب بهتراز اینها می بود

*فکر می کنی که روزی به عنوان سرمربی یاباپست دیگری به اینجا برگردی؟

من هنوزحس می کنم که یک فوتبالیستم وحالم هم خوب است. تصمیمی که به نظرم خوب بیاید راخواهم گرفت. آمدن به مادریدهمیشه درذهن من هست تااگر بتوانم به تیم کمک کنم. خوشحال می شوم که برگردم ولی برای این کارنیاز به تغییرو یادگیری است تا ببینم که آیا می توانم کاری بکنم که به تیم کمک برساند؟

*نظرت درمورددوران حضورت در السد چیست؟

پارسال قهرمان لیگ قطرشدیم وامسال امیدواریم که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم.تیم ما تیم باپرستیژی درمیان کشورهای عربی است.ما بازیکنان خوب وبامهارتی داریم.بعضی ازآنها دربازی 5شنبه به دلیل مصدومیت غایبند ولی تیمی رقابتی داریم وهم تیمی هایم سرشارازهیجانند.امیدواریم که بتوانیم تصویرخوبی ارائه دهیم. درقطرعادت کردن به گرمای هواکمی سخت بود.

*درمورد این بازی بگو

درسه سال اخیرهیچ اتفاق خاصی نیفتاد.قراربود که این بازی دوستانه درزمانهای دیگری قبل ازاین برگزار شودکه به خاطر شرایط موجوداین اتفاق نیفتادولی امسال بالاخره شد.چون متاسفانه رئال درجام حذفی مغلوب اتلتیکو شد...البته من خوشحالم که الان اینجادرجمع افرادی که به من محبت دارند، هستم.برای من برنابئو پراحساسات ترین ورزشگاه دنیاست.

*درطول این سه سالی که اینجا نبودی، زندگی چطور بود؟

وقتی از تیم جدا می شوی وسفرمی کنی، ازهر نظر غنی ترمی شوی.درآلمان من تمام آنچه درمادرید تجربه نکرده بودم راتجربه کردم ودر قطر دوران گذار و آموزش متفاوتی داشتم.

*چه شدکه تصمیم به جدایی از رئال گرفتی؟

آن زمان که این تصمیم راگرفتم، فکر کردم که دوره ام دراینجا تمام شده.انگیزه رفتن به کشوری جدید باعث شدتا انگیزه هایی که اینجا از دست داده بودم را بازیابم.باعث شد تا از فوتبال لذت ببرم و احساس آزادی بیشتری کنم.من در ذهنم فقط به فوتبال بازی کردن فکر می کنم.رئال تیم بزرگی است ولی کار کردن روزمره درآن سخت است


foton


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 31 مرداد 1392 ا 23:9 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.